انواع چوب پلاستیک بازیافتی
نوشته شده توسط : ون وود

پلی اتیلن با چگالی بالا - ویژگی اصلی این نوع این است که از 95٪ HDPE تشکیل شده است، که همان ماده ای است که بطری های پلاستیکی شیر از آن ساخته شده است. برای ایده چشم انداز و پوشش، بسیار مناسب است. علاوه بر این، رنگهای مختلفی دارد که ظاهر زیبایی به آن می بخشد و هزینه نقاشی نخواهید داشت. با این حال، سختی آن بسیار کمتر از چوب است و برای استفاده در محوطه سازی وساخت خانه چوبی مناسب است.

چوب ترکیبی- یکی از ترموپلاستیک بازیابی شده است، که به پلاستیکی اشاره دارد که خاصیت ذوب شدن مجدد و تولید مجدد در محصول نهایی مورد نظر را دارد. غلظت 80 تا 90 درصد پلی اتیلن دارد. بسیار مقرون به صرفه است.

پر از چوب-درست مانند نام آن مشخص است که این نوع از پلاستیک بازیافتی مخلوط با خاک اره ساخته شده است. همچنین می توان پلاستیک را با سایر الیاف بازیافتی مخلوط کرد. همچنین حاوی 50٪ پلی اتیلن است. علاوه بر این، مزایای بیشتری مثل: کمترین حفره ها، زبری سطح و بهترین کشش را دارد که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای محوطه اطراف استخر ( دور استخر ) با پلی اتیلن با چگالی بالا تبدیل می کند.

چوب تقویت شده با الیاف-در این نوع پلاستیک بازیافت شده با رشته هایی از الیاف شیشه مخلوط می شود که ممکن است خرد یا پیوسته باشد. برای ساختارهای نگهدارنده مناسب است زیرا معمولاً از سایر انواع چوب پلاستیکی محکم تر است. به همین دلیل، برای تجهیزات زمین بازی و همچنین نرده های پلاستیکی و کف پوش ها خوب است.

مزایای آن برای جامعه

بزرگترین مزیت چوب پلاست این است که این چوب سازگار با محیط زیست است. با این حال، مزایای بیشتری برای جامعه دارد، مانند: این واقعیت که فرصت های تجاری و کاری بیشتری ایجاد می کند. این واقعیت که هزینه های نگهداری طولانی مدت کمتری نسبت به چوب دارد نشان می دهد که برای خریداران بزرگ مانند دولت های محلی و سایر سازمان ها، پول پس انداز می کند. علاوه بر این، به دولت های محلی کمک می کند تا محل دفن زباله های خطرناک را به طور موثر کاهش دهند. همچنین به استفاده موثر از ضایعات چوب کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده ی نمونه پروژه ها به ون وود مراجعه فرمایید.





:: برچسب‌ها: چوب پلاست ون وود , عرشه ی چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , نمای چوب پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: